0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن گل گاوزبان غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap1720
شناسه کالا: pap1720
لیتر : 60 سی سی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
112,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن گل گاوزبان غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن گل گاوزبان غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی

آرام بخش | تسکین درد | درمان اگزما | کاهش اضطراب و استرس. توضیحات کامل تر در پایین صفحه.

مزایا و فواید روغن گل گاوزبان

فواید روغن ، از جمله توانایی آن در کاهش التهاب ، تسکین درد ، کاهش سطح استرس ، کاهش قند خون ، محافظت از سلامت قلب ، بهبود سلامت خانم ها ، کاهش اختلالات پوستی ، کمک به کاهش وزن ،جلوگیری از بیماری های مزمن ، آرام بخشی بیش فعالی و پریشانی تنفسی میباشد.

روغن گل گاوزبان چیست؟
روغن گل گلوزبان از یک گل وحشی به همین نام تهیه می شود ، اگرچه اغلب به آن گل دانه ای گفته می شود. از نظر علمی که با نام Borago officinalis شناخته می شود ، این گل بومی منطقه مدیترانه است ، اگرچه محصولات آن در حال حاضر در بسیاری از مناطق مختلف دنیا عرضه می شود. این گل به دلیل دانه های خود ، که تقریباً 25٪ روغن را تشکیل میدهد، شناخته می شود.

روغن بورینگ علاوه بر مقادیر قابل توجهی اسید استئاریک ، اسید ایکوزنوئیک ، اسید پالمیتیک ، اسید نروونیک ، اسید اروسیک و سایر آنتی اکسیدان ها ، ثروتمندترین منبع شناخته شده اسید گاما لینولنیک اسید (همچنین با نام GLA شناخته می شود) ، یک اسید چرب بسیار مفید است. به عنوان یکی از مواد مغذی غلیظ در بازار ، بسیار مورد استفاده داروهای آن است و تحقیقات جدیدی برای استفاده های بالقوه برای این روغن منحصر به فرد با قدرت انجام می شود.

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن گل گاوزبان به پایین عکس مراجعه فرمایید * 

مزایا و استفاده از روغن گل گاو زبان
بسیاری از افراد در صورت مقابله با استرس ، التهاب پوستی ، قاعدگی دردناک ، دیابت ، فشار خون بالا ، چاقی ، سمیت زیاد ، ADHD ، آنفولانزا ، سرفه ، احتقان ، درد مزمن ، اضطراب و استرس اکسیداتیو ، از مصرف روغن خنک کننده استفاده می کنند. به عنوان کسانی که به دنبال کاهش احتمال ابتلا به سرطان هستند.

التهاب را تسکین می دهد
چربیهای اشباع نشده و غیر اشباع شده در روغن خنثی می توانند اثرات آنتی اکسیدانی بر بدن داشته باشند و به تسکین التهاب و استرس اکسیداتیو کمک می کنند و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری مزمن را کاهش داده و حتی به کاهش رشد سلول های سرطانی کمک می کنند.

محافظت از DNA و خطر ابتلا به سرطان کمتر
مطالعات مختلفی برای تعیین تأثیر کوره و روغن آن بر سرطان انجام شده است. [3] یک مقاله تحقیقاتی در سال 2013 نشان می دهد که رژیم غذایی متشکل از روغن کباب مفید است زیرا این روغن حاوی اسید گاما لینولنیک (GLA) است. [4] GLA به شما در محافظت از آسیب DNA کمک می کند و همچنین توانایی مبارزه با سرطان را دارد.

با مشکلات تنفسی مقابله می کند

این بیماری می تواند خلط و مخاط را قطع کند و در عین حال به عفونت زمینه ای و تسکین دهنده گلودرد و مجاری تنفسی نیز کمک کند. 

درد را تسکین می دهد
تسکین درد معمولاً با استفاده از روغن خلال آور مخصوصاً دردهای پستان ، درد مزمن و درد ناشی از جراحات یا جراحی همراه است. این روغن با تحریک ترشح برخی از هورمون ها و تأثیر بر گیرنده های درد در بدن ، تنش را کاهش داده و حتی شرایط درد مزمن را تسکین می بخشد.

اسیدهای چرب امگا 6 ، که در روغن گل گاوزبان در مقادیر زیادی یافت می شوند ، قادر به کنترل تولید پروستاگلاندین هستند که التهاب را در بدن تنظیم می کند. گاما لینولنیک اسید نیز به طور مستقیم با روغن کاری مفاصل مرتبط است ، و این یک راه حل ایده آل برای کسانی است که از آرتریت روماتوئید رنج می برند.

از بیماری های قلبی جلوگیری می کند
این روغن با داشتن طیف گسترده ای از اسیدهای چرب و بالاترین سطح شناخته شده اسید گاما لینولنیک ، برای سلامتی قلب بسیار مناسب است. این ماده ضد انعقادی و فشار خون است و به متعادل کردن سطح کلسترول نیز کمک می کند. بنابراین در برابر آترواسکلروز ، حملات قلبی و سکته مغزی محافظت می کند.

مراقبت از پوست
هنگامی که روغن را به صورت موضعی روی صورت ، قفسه سینه یا گردنتان قرار می دهید که تحت تأثیر آکنه قرار دارد ، می تواند به سرعت آن پوست را مرطوب کند ، سموم را بیرون بیاندازد و تولید سبوم را به حد طبیعی برگرداند. علاوه بر التهاب ، می تواند به سرعت علائم آکنه را بهبود بخشد و تسکین دهد ، ضمن اینکه باعث کاهش ظاهر زخم ها و لکه های ناشی از این بیماری می شود.

چاقی را کاهش می دهد
معمولاً به عنوان یک مکمل کاهش وزن محبوب شناخته نمی شود ، روغنگل گاوزبان می تواند متابولیسم را تحریک کرده و اشتها را کاهش دهد. این روغن همچنین باعث بهبود مشخصات کلسترول شما می شود و منجر به چربی کمتر و انرژی بیشتر برای فعال شدن و سوزاندن کالری می شود. 

مراقبت از مو
به طور سنتی از روغن گل گاوزبان روی موها برای کاهش موهای سرخ شده یا خشک استفاده می شد ، ضمن اینکه به منظور مرطوب کردن پوست و جلوگیری از خشکی پوست یا شوره سر نیز به داخل پوست سر مالیده می شود. همچنین می تواند استرس اکسیداتیو در پوست سر را از بین ببرد و رشد مو را تقویت کند ، حتی اگر موهای فرد شروع به طاسی کند.

علائم PMS را تسکین می دهد
روغن گل گاوزبان در خانمهایی که دوره های دردناکی را با تحریک غدد آدرنال تجربه می کنند بسیار محبوب است. این امر بر تعادل هورمونی تأثیر می گذارد ، و به تسکین حساسیت به پستان ، گرفتگی دردناک ، نوسانات خلقی و علائم قبل از قاعدگی (PMS) کمک می کند.

دیابت را کنترل می کند
برای کسانی که بطور روزانه با دیابت مقابله می کنند ، استفاده از روغن گل گلوزبان می تواند به تنظیم قند خون و مقاومت به انسولین کمک کند ، و از لکه های خطرناک و افت قند در بیماران مبتلا به دیابت جلوگیری کند. 

ADHD را کاهش می دهد
 می تواند تأثیر تسکین دهنده ای روی سیستم عصبی داشته باشد.می تواند تمرکز پایین و سطح پایین هورمون های استرس در بدن را بهبود بخشد ، که می تواند استرس اکسیداتیو شما را کاهش دهد.

اضطراب و استرس را کاهش می دهد
اثرات هورمونی روغن گل گاوزبان برای از بین بردن اضطراب و علائم افسردگی و تقویت روحیه به عنوان روشی عالی شناخته شده است. برخی افراد استفاده از این روغن را در روش های آروماتراپی انتخاب می کنند ، و اگرچه این رایج ترین کاربرد نیست ، قطعاً در کنترل احساسات و نگرانی های شما در کل روز موثر است. 

اگزما را درمان می کند
از بین بردن شرایط التهابی پوست بسیار دشوار است. تحقیقات ثابت کرده اند که استفاده منظم از روغن گل گاوزبان در اگزما ، پسوریازیس و مناطق تحت تأثیر روزاسه می تواند اثر سریع و تسکین دهنده داشته باشد.

اثرات جانبی روغن گل گاوزبان
تعدادی از عوارض جانبی برای روغن گل گاوزبان وجود دارد که باید از جمله آنها افزایش خطر ابتلا به اختلالات خونریزی ، پریشانی دستگاه گوارش ، خطر احتمالی سرطان پروستات ، تشنج و عوارض احتمالی بارداری را در نظر گرفت. قبل از استفاده از روغن، بصورت موضعی یا داخلی ، در مورد شرایط سلامتی خاص خود با پزشک خود صحبت کنید.

خونریزی: خاصیت ضد انعقادی این روغن می تواند اختلالات خونریزی را تشدید کند ، بنابراین اگر از چنین شرایطی رنج می برید ، یا قصد دارید در آینده نزدیک جراحی کنید ، قبل از استفاده از این روغن به عنوان داروی طبیعی با پزشک خود صحبت کنید.
مسائل مربوط به دستگاه گوارش: هنگام مصرف ، حتی به مقدار کم ، این روغن می تواند باعث ناراحتی دستگاه گوارش مانند تهوع ، نفخ ، گرفتگی ، استفراغ و اسهال شود. این مشکلی رایج نیست ، اما در صورت بروز ، بلافاصله مصرف این روغن را قطع کنید.
سلامت پروستات: مطالعات نشان داده اند که مقادیر بالای اسید گاما-لینولنیک ممکن است گاهی باعث افزایش رشد سلولهای پروستات شود ، که این امر می تواند خطر رشد تومور و سرطان پروستات را افزایش دهد. اگر پروستات بزرگی دارید ، قبل از استفاده از روغن گل گاوزبان با پزشک خود مشورت کنید.
تشنج: گزارش هایی در مورد GLA متمرکز شده که باعث ایجاد تشنج شده است ، بنابراین اگر شما از بیماری ناشی از تشنج مانند صرع رنج می برید ، استفاده از این روغن می تواند خطرناک باشد و باید از آن جلوگیری کرد.
بارداری: اگرچه تحقیقات در این زمینه تا حدودی محدود است ، اما عقیده عمومی می گوید که اثرات قاعدگی این روغن می تواند زایمان زودرس را تحریک کند ، بنابراین مصرف این روغن به خصوص در سه ماه اول بارداری توصیه نمیشود، زیرا می تواند خطر سقط جنین را افزایش دهد. و تهدیدی برای جنین محسوب می شود.

 

 

روغن گل گاوزبان را از کجا بخریم؟

 

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

 

روغن گل گاوزبان غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
روغن گل گاوزبان غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
112,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;