0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن گل همیشه بهار غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap1723
شناسه کالا: pap1723
لیتر : 60 سی سی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
56,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن گل همیشه بهار غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن گل همیشه بهار غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی

تسکین درد و التهاب | ضد پیری پوست .مراقبت از پوست. توضیحات کامل تر در پایین صفحه.

مزایای چشمگیر روغن گل همیشه بهار

از جمله خواص عمده این روغن محافظت از سیستم ایمنی بدن ، از بین بردن درد ، التهاب تسکین دهنده ، کمک به سلامتی پوست ، تسریع در بهبود ، جلوگیری از بیماری های مزمن و جلوگیری از پیری زودرس از جمله دیگر مزایای بسیار آن است، اما هیچ خطری در رابطه با این روغن شناخته نشده است و باعث می شود که تقریباً برای همه بی خطر باشد. زنان باردار قبل از استفاده باید با پزشک خود مشورت کنند ، همانطور که در مورد هر روغن طبیعی دیگزی این مورد وجود دارد.

روغن گل همیشه بهار چیست؟
روغن گل همیشه بهار یک روغن دارویی قدرتمند است که از گلبرگهای یک گونه رایج از گیاه گل دریایی استخراج می شود. از نظر تاکسونومیکی به Calendula officinalis معروف است ، این نوع از گلهای گل حاوی گل های نارنجی پررنگ است و شما می توانید از مزایای تقطیر بخار ، استخراج روغن ، تنتور یا استخراج مبتنی بر آب بهره مند شوید ، اما قوی ترین نوع این روغن از طریق استخراج روغن ساخته می شود. بسیاری از روغن ها به همراه روغن زیتون فرآوری می شوند و حتی ویتامین E نیز به این روغن اضافه می شود تا قدرت آن برای سلامتی پوست افزایش یابد. گفته می شود ، اشکال خالص روغن گل همیشه بهار به راحتی در دسترس است ، اما تهیه آن در خانه بسیار آسان است. فواید بسیار روغن گل همیشه بهار به دلیل مقادیر قابل توجهی تری پپنوئیدها ، فلاونوئیدها ، کاروتنوئیدها ، ساپونین ها ، پلی ساکاریدها و سایر آنتی اکسیدان های فعال است.

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن گل همیشه بهار به پایین عکس مراجعه فرمایید *

 

مزایای استفاده از روغن گل همیشه بهار
استفاده از روغن گل همیشه بهار برای افرادی که با درد مزمن ، سوزش پوستی ، چین و چروک ، لکه های مربوط به سن ، زخم ها ، بریدگی ها ، بریدگی ، ضایعات ، سیستم ایمنی ضعیف ، استرس اکسیداتیو ، پسوریازیس ، اگزما ، آرتروز ، سردرد و مشکلات گوارشی بسیار دارند توصیه میشود.

سیستم ایمنی را تقویت می کند
اگر نگران تقویت سیستم ایمنی خود هستید ، به دلیل خاصیت ضد باکتریایی ، به غیر از روغن گل همیشه بهار که می تواند در برابر عوامل بیماری زا محافظت کند به چیزی نگاه نکنید.این به ویژه در داروهای موضعی مانند بریدگی ، ضایعات و نیش ها مؤثر است. روغن گل همیشه بهار نه تنها می تواند باعث بهبودی سریع و تسکین التهاب شود بلکه از آلوده شدن زخم نیز محافظت می کند.

دارای خواص ضد التهابی است
استفاده منظم از این روغن در مفاصل و ماهیچه های شما می تواند به کسانی که ناراحتی مزمن را تجربه می کنند ، کمک کند. همچنین از این ماده برای کاهش تورم بعد از آسیب دیدگی استفاده می شود. همچنین برای کمک به مشکلات گوارشی می توانید مقادیر کمی روغن گل همیشه بهار نیز مصرف کنید. برخی افراد استفاده از آن را در سس سالاد انتخاب می کنند ، بنابراین در حالی که مقادیر زیادی توصیه نمی شود ، مقدار کمی از مصرف داخلی بی خطر است.

از استرس اکسیداتیو جلوگیری می کند
با داشتن منابع غنی از کاروتنوئیدها ، فلاونوئیدها و سایر ترکیبات فعال زیستی ، روغنگل همیشه بهار یک راه عالی برای از بین بردن رادیکال های آزاد و جلوگیری از ایجاد استرس اکسیداتیو است. این می تواند تقویت بزرگی برای پوست شما و همچنین سایر اعضای بدن باشد ، زیرا رادیکال های آزاد باعث ایجاد مواردی مانند چین و چروک و لکه های سنی می شوند. با تقویت میزان آنتی اکسیدان می توانید رشد سلول های جدید پوست را تحریک کرده و کلاژن را به طور متقاطع افزایش دهید تا خاصیت ارتجاعی را بهبود بخشید.

مراقبت از پوست
اگر پوست شما خشک ، ترک خورده ، ملتهب و یا به هر طریقی آلوده شده است ، استفاده از روغن گل همیشه بهار می تواند به سرعت این مشکلات را برطرف کند. شرایط التهابی مانند آکنه ، اگزما ، روزاسه و پسوریازیس میلیون ها انسان را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما ترکیبات قدرتمند ضد التهابی ، ضد قارچ و آنتی اکسیدان موجود در این روغن می تواند آن ناراحتی را تسکین دهد.

اختلالات معده را درمان می کند
اگر احساس می کنید معده شما همیشه ناراحت است ، یا مقدار کافی از وعده های غذایی خود را دریافت نمی کنید ، ممکن است لازم باشد دستگاه های هضم خود را بهینه کنید.اضافه کردن مقادیر کمی روغن گل همیشه بهار به سالادها و سایر غذاهای شما می تواند به کاهش التهاب در روده و جلوگیری از عفونت های باکتریایی کمک کند ، این می تواند به گرفتگی ، نفخ اضافی و یبوست کمک کند.

از پیری زودرس جلوگیری می کند

روند پیری می تواند اشکال زیادی در بدن ما بگذارد ، از خاطرات تا ظاهر جسمی ما. خوشبختانه ، روغن گل همیشه بهار می تواند تعدادی از موضوعات مختلف مربوط به پیری طبیعی ما را برطرف کند. ترکیبات ضد التهابی برای رگ های عنکبوتی ، واریس ، آرتروز و سایر اختلالات مفصلی مفید هستند ، در حالی که آنتی اکسیدان ها می توانند ظاهر پوست ما را بهبود بخشیده و احتمال ابتلا به بیماری مزمن را کاهش دهند.

به عنوان ضد درد عمل می کند
این روغن اغلب به عنوان ضد درد موضعی مورد استفاده قرار می گیرد و برای کاهش درد ناشی از صدمات و جراحی ها و همچنین درد حاد ، سردرد و درد ناشی از بیماری های مزمن شناخته شده است. مصرف موضعی یا خوراکی این روغن به میزان متوسط ، یک ماده آرام بخش بسیار مؤثر است و همچنین می تواند به القاء خواب کمک کند ، بدن شما را بهبود می بخشد. کاروتنوئیدها و فلاونوئیدهای موجود در این روغن به ویژه با کاهش درد موضعی در ارتباط هستند.

 

روش مصرف

 

روغن آن را بر روی گزیدگی زنبور و عقرب بمالید.

به طور موضعی روی آکنه، سوختگی و خراشیدگی بمالید.

برای رفع اضطراب و خستگی مقداری روغن به آب حمام اضافه شود.

برای گوش درد مقداری از روغن را در گوش بمالید

 

روغن گل همیشه بهار را از کجا بخریم؟

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

 

روغن گل همیشه بهار غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
روغن گل همیشه بهار غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
56,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;