0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن چوب سدر غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap1687
شناسه کالا: pap1687
لیتر : 60 سی سی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
59,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن چوب سدر غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن چوب سدر غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی

سرفه را از بین می برد | باعث قاعدگی می شود | اختلالات کلیوی را درمان می کند | توضیحات کاملتر را در پائین همین صفحه بیابید.

از خواص روغن چوب سدر می توان به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده ، ضد اسپاسم ، مقوی ، ادرارآور ، اکسید کننده  آرام بخش و ضد قارچ پوستی اشاره کرد.

 

روش استفاده و خواص روغن چوب سدر
در اینجا محبوب ترین خواص دارویی روغن چوب سدر گفته شده است. بیایید با جزئیات به آنها نگاه کنیم.

 

از عفونت ها جلوگیری می کند :
روغن چوب سدر از زخم در برابر میکروب ها محافظت می کند. با خیال راحت می توان از آن به عنوان ضد عفونی کننده بر روی زخم ها استفاده کرد. جالبه بدونین از آن به عنوان یک ماده در کرم های ضد عفونی کننده گیاهی نیز استفاده می شود.

التهاب را کاهش می دهد :
روغن چوب سدراثرات ضد التهابیب روی آرتریت ها دارد. استنشاق یا استفاده موضعی از این روغن بر روی پوست تا حدودی التهاب در مفاصل و بافت ها را کاهش می دهد که منجر به کاهش درد یا ناراحتی می شود.

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن چوب سدر به پایین عکس مراجعه فرمایید * 

روغن چوب سدر

 

اسپاسم را تسکین می دهد :
تسکین اسپاسم یکی دیگر از خاصیت دارویی مهم روغن چوب سدر است. تقریباً همه انواع اسپاسم با استفاده از این روغن قابل تسکین هستند. این شامل اسپاسمهایی است که بر دستگاه تنفسی ، روده ها ، ماهیچه ها ، قلب و اعصاب تأثیر می گذارد. افرادی که به دلیل تنگی دستگاه تنفسی ، آسم و سایر شرایط در خواب مشکل دارند ،می توانند با کمک روغن چوب سدر آنها را درمان کنند.

به عنوان یک قابض عمل می کند :
به عنوان یک قابض ، روغن چوب سرو به تسکین دندان درد ، تقویت لثه ها کمک می کند. همچنین عضلات را تقویت می کند و احساس تناسب اندام و جوانی می بخشد.

ادرارآور است :
نقش آن به عنوان ادرار آور یکی دیگر از خواص مفید روغن چوب سدر است که می تواند به یکسری از شرایط مثل چاقی ، فشار خون بالا ، روماتیسم ، آرتروز ، نقرس ، عفونت ادراری و تجمع سموم در خون کمک کند. ادرار را افزایش می دهد و به عنوان وسیله ای برای از بین بردن چربی ، آب اضافی و سموم مانند اسید اوریک از بدن است.

باعث قاعدگی می شود :
خانم هایی که قاعدگی نامنظم دارند قطعاً می توانند با استفاده از روغن چوب سدر آن را منظم کنند. درد و عوارض جانبی مانند حالت تهوع ، خستگی و نوسانات خلقی ناشی از قاعدگی نیز با استفاده منظم از روغن چوب سدر تسکین می یابد زیرا این امر می تواند بر عملکرد هورمونی غددهای مختلف در سیستم غدد درون ریز تأثیر بگذارد.

سرفه را از بین می برد :
اگر از سرفه رنج می برید ، برای تسکین آن باید روغن چوب سدر را امتحان کنید. این روغن خلط را از مجاری تنفسی و ریه ها خارج می کند و از این طریق اسرفه را برطرف می کند. همچنین از سردرد ، چشم های قرمز و سایر علائم سرماخوردگی جلوگیری می کند. مقدار کمی از این روغن همچنین می تواند به شما در داشتن خواب خوب در هنگام سرماخوردگی کمک کند.

میتوان به عنوان حشره کش از این روغن استفاده کرد : 
روغن سدر از مدت ها قبل به عنوان دافع پشه و حشرات مورد استفاده قرار می گرفته. کافیست چند قطره از آن را داخل آب بخور خود بریزید یا این روغن را بروی پوست خود اسپری کنید.

اثر آرام بخش دارد :
 روغن چوب سدر  یک آرام بخش عالی است و خاصیت تسکین دهنده و آرام بخش بسیار خوبی را در دارد. این ویژگی همچنین به ارتقاء خواب خوب کمک می کند ، بنابراین اغلب توسط بیمارانی که از بی خوابی رنج می برند استفاده می شود.

عفونتهای قارچی را کاهش می دهد :
روغن چوب سدر دارای خاصیت ضد قارچ  است و برای مقابله با عفونت های قارچی خارجی و داخلی بدن استفاده شود. مطالعاتزیادی ، استنشاق روغن چوب سدر را برای محافظت از بدن در برابر انواع مسمومیت های غذایی و همچنین عوامل بیماری زا قارچ های گیاهی ، حیوانی و انسانی نشان داده است.

 

ترکیبات دارویی روغن چوب سدر :

چوب سدر در اصل گیاهی بومی آب و هوای سرد است و معمولاً در ارتفاعات زیاد یافت می شود. ترکیبات دارویی روغن چوب سدرعبارتند از: آلفا سدرن ، بتا سدرن ، سدرول ، ویدرول  و گروهی از سسكواترپن ها كه سهم زیادی در ارزش دارویی و فواید سلامتی آن دارند.

 

این افراد برای استفاده از روغن چوب سدر احتیاط کنند :

 زنان باردار باید از مصرف آن به طور کلی خودداری کنند. برخلاف برخی از روغنهای دیگر ، روغن چوب سدر به هیچ وجه قابل مصرف خوراکی نیست. این روغن بسیار قدرتمند است و می تواند باعث استفراغ ، حالت تهوع و آسیب گسترده دستگاه گوارش شود.

 

با این روغن ها به خوبی ترکیب می شود :

روغن چوب سدر با روغن های سرو کوهی ، دارچین ، اسطوخودوس ، رزماری به خوبی ترکیب می شود.

 

سؤالات متداول 

روغن چوب سدر برای چیست؟

به غیر از خواصی که در بالا گفته شد میتوان از روغن چوب سدر برای از بین بردن  آکنه ، برونشیت ، شوره سر ،  استرس و اختلالات کلیوی نیز استفاده کرد.

روغن درخت چای را از کجا بخریم؟

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

 

 

کلیه روغن های پرخاصیت را اینجا پیدا میکنید

 

روغن چوب سدر غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
روغن چوب سدر غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
59,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;