0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن مریم گلی غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap1715
شناسه کالا: pap1715
لیتر : 60 سی سی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
56,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن مریم گلی غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن مریم گلی غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی

کاهش وزن | آرامبخش | مراقبت از پوست. توضیحات کامل تر در پایین صفحه.

مزایای روغن مریم گلی

مریم گلی ، همانطور که در سیستم نامگذاری گیاه شناسی مشهور است ، نامی شناخته شده و اغلب شنیده شده در دنیای لوازم آرایشی ، به ویژه در زمینه مراقبت از پوست است. محصولات بی نظیر زیبایی درمانی ادعا می کنند که آنها حاوی روغن مریم گلی هستند که در واقع روغن مریم گلی است.

این روغن اساسی با تقطیر بخار برگهای مریم گلی استخراج می شود و عمدتاً از عناصر کلسیم ، آلفا-هومولن ، آلفا تورژن ، آلفا-توژون ، آلفا ترپینول ، آلفا ترپینول ، آلفا ترپن ، آلفا پینن ، آلفا ماالین ، آرومادرن ، بتا-پین ، بتا تشکیل شده است. 

فواید سلامتی روغن ضروری مریم گلی

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن مریم گلی به پایین عکس مراجعه فرمایید * 

ضد قارچ
وجود کافور و کامفن در این روغن  به آن خاصیت ضد قارچی می بخشد. این روغن قادر به جلوگیری از عفونت های قارچی ، از نظر داخلی و خارجی است و از عفونت های قارچی مانند دیستری ، بیماری های پوستی ، پا ورزشکار یا درماتیت تسکین می بخشد. این خاصیت یکی از دلایل استفاده آن در محصولات مراقبت از پوست است.

ضد میکروبی
اجزای موجود در اسانس مریم گلی که از عفونت های قارچی محافظت می کنند نیز در برابر عفونت های میکروبی محافظت می کنند. بنابراین ، شما می توانید از زخم ها یا بریدگی های کوچک در برابر عفونت های تحریک کننده یا به طور خطرناک خطرناک محافظت کنید .

آنتی باکتریال
این روغن در مقابله با عفونت های باکتریایی  مفید است زیرا باکتری ها را از بین می برد و رشد آنها را در بدن مهار می کند. این خاصیت همچنین می تواند برای بهبود بیماری هایی مانند عفونت های باکتریایی در گوش ، بینی ، گلو ، چشم ها ، دستگاه تناسلی ، مجرای ادرار ، روده بزرگ ، روده و روده و همچنین بر روی پوست و زخم ها به کار رود.

ضد عفونی کننده
از آنجا که دارای خاصیت ضد میکروبی ، ضد باکتریایی و ضد قارچی است ، به عنوان ضد عفونی کننده زخم ها ، بریدگی های جراحی ، آسیب های بعد از زایمان ، زخم ها و زخم ها عمل می کند.

ضد التهاب
باعث کاهش التهاب روی پوست  می شود و از ورود مواد سمی به جریان خون جلوگیری می کند.  همچنین اثرات مسمومیت ها و مواد مخدر بیش از حد را کاهش میدهد.

ضد اسپاسم
این خاصیت روغن مریم گلی در معالجه کلیه مشکلاتی که ناشی از اسپاسم است از جمله درد در معده ، قفسه سینه و روده و همچنین سرفه ، تشنج و گرفتگی مفید است.

Cholagogue و Choleretic
براساس ژورنال بین المللی زیست شناسی ، مریم گلی باعث تخلیه صفرا می شود. روغن ضروری مریم گلی به هضم ، تسکین معده و بهبود عملکرد کل دستگاه گوارش در برابر التهاب ناشی از اسیدهای اضافی کمک می کند. همچنین اسیدهای موجود در معده و جریان خون را خنثی می کند و بدین ترتیب از اسیدیته و اسیدوز خلاص می شود که به نوبه خود ما را از زخم های گوارشی به دلیل اسیدیته محافظت می کند ، همچنین از جوش ها ، فوران ها و بیماری های پوستی که هنگام افزایش سطح اسید در بدن ایجاد می شود ، محافظت می کند.

سیکاترینانت
این یکی دیگر از ویژگی هایی است که به عنوان یک عنصر اصلی کرم ضد جوش و ضد لکه ، جایگاه مهمی در دنیای لوازم آرایشی به عنوان روغن مریم گلی فراهم کرده است. روغن مریم گلی به از بین بردن جای زخم ، علائم کشش شکمی بعد از زایمان و لکه های ناشی از جوش ، آبله مرغان و زخم ها کمک می کند. همچنین به بهبود سریع زخم ها نیز کمک می کند.

 

 توصیه های مهم در هنگام مصرف مریم گلی

بیماران مبتلا به صرع از مصرف مریم گلی خودداری کنند زیرا حاوی ماده ایست که سبب شروع تشنج می گردد. اسانس مریم گلی می تواند دفعات و شدت حملات تشنجی را هم افزایش دهد.

 

روغن مریم گلی را از کجا بخریم؟

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

روغن مریم گلی غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
روغن مریم گلی غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
56,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;