0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن زرده تخم مرغ غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 10 سی سی

شناسه کالا: pap1662
شناسه کالا: pap1662
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید:
09372189866
021-77722155

استعلام قیمت

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن زرده تخم مرغ غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 10 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن زرده تخم مرغ غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 10 سی سی

مالیدن به پوست سر جهت بهتر روییدن مو | ضد ریزش مو | معالج پوست های خشک و حساس | درمان درد مفاصل | توضیحات کاملتر را در پائین همین صفحه بیابید.

مردم از اوایل قرن یازدهم ، زرده تخم مرغ را به عنوان درمانی برای تقویت مو توصیف کرده اند. قرنها بعد هنوز از زرده تخم مرغ و سفیده آن برای درمان موهای خشک یا آسیب دیده استفاده می کنند.

روغن زرده تخم مرغ  یک داروی طبیعی است که می تواند به درمان ریزش مو و شوره سر کمک کند در ضمن مرطوب کننده پوست سر بود و باعث پر پشت شدن موهای شما هم می شود.

اگربه دنبال درمان های طبیعی برای بهبود سلامت موهای خود هستید ، روغن زرده تخم مرغ میتواند انتخاب خوبی برای شروع باشد.

 

روش استفاده و خواص روغن زرده تخم مرغ

از ریزش مو جلوگیری می کند :

روغن تخم مرغ منبع غنی از اسیدهای چرب ، مواد معدنی و ویتامین ها است که مو و پوست سر شما برای بازسازی فولیکول های خود و جلوگیری از ریزش به آنها نیاز دارد. چندین آزمایش علمی نشان داده اند که آب پیاز در درمان ریزش مو مؤثر است ، بنابراین می توانید با مخلوط کردن مقدار مساوی روغن زرده تخم مرغ، روغن زیتون و آب پیاز یک تونیک مو درست کنید. پوست سر خود را با این محلول ماساژ دهید. حداقل 3-4 ساعت بگذارید بروی سرتان بماند و سپس موهای خود را با شامپو بشویید.

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن زرده تخم مرغ به پایین عکس مراجعه فرمایید *

 روغن زرده تخم مرغ

 

 

به عنوان یک پاک کننده پوست عمل می کند :

روغن زرده تخم مرغ منبع خوبی از کلسترول با کیفیت بالا است که به بهبودی پوست خشک و آسیب دیده کمک می کند. این نرم کننده عالی است و به راحتی در پوست نفوذ می کند و اثرات ضد باکتریایی آن را تقویت می کند. روغن تخم مرغ همچنین به جلوگیری و درمان جای زخم کمک می کند به همین دلیل روغن زرده تخم مرغ برای مراقبت از پوست بسیار محبوب شده است.

برای تهیه محلول پاک کننده دو قاشق مرباخوری  گلاب را درون یک بطری شیشه ای کوچک بریزید. نصف قاشق چایخوری آب  لیمو تازه را به همراه 5 قطره روغن زرده تخم مرغ به بطری اضافه کنید. بطری را محکم بپوشانید و آن را کاملاً تکان دهید تا باهم به خوبی ترکیب شوند. سپس پنبه را آغشته به محلول کنید و به همه جای صورت خود بمالید ، روزی یک وعده اینکارو انجام دهید تا بعد از مدت کوتاهی به معجزه این محلول پی ببرید!

بیماری های پوستی را درمان می کند :

روغن زرده تخم مرغ حاوی طیف گسترده ای از چربی های سالم است که به مرطوب شدن پوست و جلوگیری از خشک شدن بیش از حد کمک می کند. به همین دلیل در درمان انواع مشکلات پوستی خشک مانند شوره سر و اگزما بسیار مؤثر است.

برای تهیه لوسیون مراقبت از پوست 3 قطره روغن درخت چای را با 3 قطره روغن زرده تخم مرغ مخلوط کنید. یک قاشق چایخوری  روغن زیتون را به این مخلوط اضافه کرده و آن را به پوست خود ماساژ دهید. روغن درخت چای دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی قوی است و این امر به جلوگیری از بروز بسیاری از مشکلات پوستی از جمله زخم کمک می کند. بهتر است بلافاصله بعد از حمام از این روش درمانی استفاده کنید زیرا این امر به رطوبت کمک کرده و پوست شما را به خوبی مرطوب می کند.

گردش خون را تحریک می کند :

ماساژ پوست سر شما باعث افزایش گردش خون در آن شده و این باعث می شود که فولیکول های مو خون زیادی غنی از اکسیژن دریافت کنند. 2 قاشق چایخوری  روغن زیتون را گرم کنید تا تقریباً داغ شود و مقدار مساوی روغن زرده تخم مرغ را به آن اضافه کنید. نوک انگشتان خود را در این محلول فرو کنید و پوست سر خود را کاملاً ماساژ دهید. برای افزایش گردش خون به پوست سر ، می توانید حوله ای را در آب داغ خیس کرده و آنرا خوب دور سر خود بپیچانید. گرمای حوله باعث افزایش میزان روغن جذب شده در پوست سر و موهای شما نیز شده و این باعث افزایش کارایی ماساژ روغن تخم مرغ می شود.

پوست را سالم و درخشان میکند :

روغن تخم مرغ حاوی چندین ویتامین سالم برای پوست است. ویتامین های سالم پوست شامل ویتامین E که یک مرطوب کننده عالی است ، ویتامین B3 و A  باعث تقویت هیدراتاسیون شده که باعث کاهش چین و چروک می شود و به لکه های قهوه ای و مشکلات رنگدانه کمک می کند. مقادیر مساوی روغن بادام و روغن زرده تخم مرغ را با هم ترکیب کنید و قبل از رفتن به رختخواب برای پوستی سالم و بدون لکه ، صورت خود را ماساژ دهید.

 

ترکیبات دارویی روغن زرده تخم مرغ :

ترکیبات اصلی روغن زرده تخم مرغ تری گلیسیریدهای اسید اولئیک ، اسید پالمیتیت و اسید لینولئیک است. 

 

سوالات متداول

روغن زرده تخم مرغ چیست ؟

روغن زرده تخم مرغ دارای خواص و فواید بسیاری است از قبیل درمان ریزش مو ، پاک و ضدعفونی کننده پوست ، درمان بیماری های پوستی و تحریک گردش خون که میتواند زندگی سالم تری را برای شما رقم بزند.

روغن زرده تخم مرغ را از کجا می تونم بخرم ؟

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

 

 

کلیه روغن های پرخاصیت را اینجا پیدا میکنید

روغن زرده تخم مرغ غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 10 سی سی
روغن زرده تخم مرغ غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 10 سی سی
برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید:
09372189866
021-77722155

استعلام قیمت

محصولات مکمل

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;