0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن درخت چای غیر تراریخته ، پایه کنجد | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap2185
شناسه کالا: pap2185
لیتر : 60 سی سی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
112,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن درخت چای غیر تراریخته ، پایه کنجد | پاپایا | 60 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن درخت چای غیر تراریخته ، پایه کنجد | پاپایا | 60 سی سی

از پوست مراقبت می کند | ضد عفونت ، باکتری و ویروس میباشد | از بین برنده جوش صورت | درمان درد مفاصل | توضیحات کاملتر را در پائین همین صفحه بیابید.

 

از روغن درخت چای می توان به خواص آن به عنوان یک ماده ضد باکتری ، ضد میکروبی ، ضد عفونی کننده ، ضد ویروسی ، ضد قارچ ، حشره کش و محرک اشاره کرد.

 

روش استفاده و خواص روغن درخت چای
بگذارید مهمترین خواص و کاربرد روغن درخت چای را بررسی کنیم.

مراقبت از پوست :

مجله شیمی کشاورزی و مواد غذایی تحقیقی را منتشر کرده است که نشان دهنده فعالیت آنتی اکسیدانی روغن درخت چای است. این خاصیت آنتی اکسیدانی قدرتمند می تواند ظاهر لکه ها و زخم ها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. بسیاری از افراد برای از بین بردن لکه های سنی و سایر علائم زیبایی تلاش می کنند ، آنتی اکسیدان های قدرتمند موجود در روغن درخت جای می تواند به سرعت این موارد را درمان کند.

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن چای درخت به پایین عکس مراجعه فرمایید * 

روغن درخت چای

 

آگنه را درمان می کند :

بسیاری از افراد از شرایط شدید پوستی مانند پسوریازیس ، اگزما و آکنه رنج می برند. آکنه از غده های روغنی باقی مانده بروی پوست ایجاد می شوند. یک مطالعه مقایسه ای در مورد تأثیر روغن درخت چای و بنزوئیل پراکسید در درمان آکنه صورت گرفت که نشان داد روغن درخت چای دارای خواص ضد میکروبی است و باعث کاهش آکنه ها می شود. همچنین ، در مقایسه با لوسیون بنزوئیل پراکسید وارض جانبی کمتری دارد. 

مراقبت از مو :

خاصیت تحریک کننده روغن اساسی چای می تواند برای مراقبت از شرایط خاص مو بسیار مفید باشد. اگر از خشکی و ریزش مو رنج می برید ، در اینجا نحوه استفاده از روغن درخت چای آورده شده است. به سادگی مقدار رقیق شده این روغن را روی پوست سر خود بمالید. افزایش جریان خون باعث می شود که فولیکول ها سالم بمانند و موهای شما را تقویت کنند. همچنین ، از آنجایی که پوست سر سالم تر می شود ، باعث کاهش میزان شوره و خشکی پوست سر شما خواهد شد!

خواص ضد باکتری :

فعالیت میکروب ها ، باکتری ها ، ویروس ها و قارچ ها در مناطق گرمسیری به اوج خود رسیده است ، بنابراین اکثر گیاهان دارویی برای درمان این عفونت های خطرناک نیز در آنجا یافت می شوند. درخت چای یکی از این گیاهان است و می تواند برخی از وحشتناک ترین و خطرناک ترین عفونت های باکتریایی موجود را درمان کند. 

زخم ها با استفاده از این روغن قابل درمان و محافظت هستند. این روغن به ندرت به صورت خوراکی مصرف می شود ، اما اگر این کار را انجام دهید ، باید حتما آن را رقیق کنید. روغن درخت چای می تواند عفونت های داخلی باکتریایی مانند عفونت های روده بزرگ و سیستم ادراری را درمان کند. طبق چند مطالعه ، استفاده از روغن درخت چای ممکن است در برابر سل مفید باشد.

باعث جذب بیشتر مواد مغذی می شود :

روغن درخت چای دارای خواصی است که به طور کلی سلامتی را تقویت می کند. باعث جذب مواد مغذی از مواد غذایی می شود و از بیماری ها نیز محافظت می کند ، به این معنی که به طور کلی این یک افزودنی مثبت برای زندگی ما است.

خواص ضد ویروسی دارد :

روغن درخت چای می تواند در درمان برخی از ویروس ها موثر باشد. همچنین به درمان عفونت های ویروسی مانند سرماخوردگی ، آنفولانزا ، اوریون ، سرخک و آبله کمک می کند. عفونت های ویروسی بسیار خطرناک هستند و به طور مکرر عود می کنند زیرا ویروس ها در شرایط بسیار سختی نیز می توانند زنده بمانند. آنها می توانند گرمای بسیار بالا و حتی سم را تحمل کنند زیرا در اطراف خود پوستی محافظ به نام "کیست" ایجاد می کنند.

آنها هرگز به طور طبیعی نمی میرند و می توانند صدها یا حتی هزاران سال خفته باشند. آنها می توانند کشته شوند فقط اگر کیست آنها با استفاده از یک ترکیب خاص پاره شود و یا در معرض گرمای شدید واقع شوند که فراتر از تحمل است.

ضد عفونی کننده :

زخم های باز حساس ترین مکان برای عفونت توسط باکتری ها و قارچ ها هستند. روغن درخت چای می تواند یک گزینه پیشگیری بسیار خوب باشد زیرا یک ماده ضد عفونی کننده عالی است. 

برای محافظت از خود در برابر عفونت ها می توان از این روغن به طور مستقیم بر روی زخم ها ، جوش ها  و بریدگی ها ااستفاده کرد.

به اندازه هر آنتی بیوتیک خوب است اما بدون هیچ گونه عوارض جانبی!!!

محرک بدن است :

این روغن تأثیر تحریک کننده ای بر ترشحات هورمون ها ، گردش خون و از همه مهم تر سیستم ایمنی بدن دارد. روغن دزخت چای سیستم ایمنی را تقویت می کند و به عنوان سپر در برابر بسیاری از عفونت ها عمل می کند.

 

ترکیبات دارویی روغن چای درخت
ترکیبات اصلی روغن درخت چای عبارتند از: آلفا پینن ، بتا پینن ، سابینن ، میرسن ، آلفا فیلدنن ، آلفا ترپینن ، لیمونن ، سینوسول ، گاما ترپینن ، پارا سیمن ، ترپینولن ، لینالول ، ترپینول و آلفا ترپینول. این درخت بومی استرالیا است و روغن آن از زمان های بسیار قدیم توسط ساکنان اصلی آن قاره به عنوان داروی درمانی استفاده می شده است.

 

عوارض جانبی روغن درخت چای

عوارض جانبی مصرف اسانس درخت چای در مقادیر بالاتر می تواند بسیار جدی باشد. آنها عبارتند از:

سوزش پوست
توهم
استفراغ
اسهال
ضعف عمومی
ناهنجاری های سلول خون

 

توجه : روغن چای درخت خاصیت سمی دارد و نباید بصورت خوراکی مصرف شود.

 

آلرژی:

ممکن است بعضی افراد به این روغن پرخاصیت حساسیت داشته باشند! پس بهتر است قبل از استفاده آن را تست نمایید.

اخلالگر هورمون است:

روغن درخت چای در موارد خاص می تواند به عنوان یک عامل هورمونی عمل کند. این در واقع می تواند منجر به رشد غیر طبیعی پستان در پسران شود ، که به ژنیکوماستی قبل از تولد معروف است.

 

با این روغن ها به خوبی ترکیب می شود :

روغن درخت چای با  روغن دارچین ، روغن مریم گلی ، روغن میخک ، روغن اسطوخودوس ، روغن رزماری و روغن آویشن به خوبی ترکیب می شود.

 

سؤالات متداول 

روغن درخت چای برای چیست؟

روغن درخت چای برای درمان عفونت های باکتریایی ، قارچی ، ویروسی و میکروبی مفید است. همچنین تأثیر تحریک کننده ای بر گردش خون ، سیستم ایمنی بدن و ترشح هورمونی دارد. علاوه بر این ، در برخی از دئودورانت ها به عنوان یک عنصر برای از بین بردن بوی بد بدن استفاده می شود. همچنین از آن برای رهایی از درد عضلانی ، درد و اسپری استفاده می شود.  

روغن درخت چای همچنین به عنوان ضدعفونی کننده دست  و همچنین برای تقویت ترمیم زخم وبهبود آگنه نیز استفاده می شود.

روغن درخت چای را از کجا بخریم؟

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

 

 

کلیه روغن های پرخاصیت را اینجا پیدا میکنید

 

 

 

 

 

روغن درخت چای غیر تراریخته ، پایه کنجد | پاپایا | 60 سی سی
روغن درخت چای غیر تراریخته ، پایه کنجد | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
112,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;