0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مشهورترین اسانس‌هایی که نباید دست‌رد به سینه‌شان زد!

 

اسانس انبه:

اسانس انبه که از میوه‌های انبه استخراج می‌شه، به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی، فیبر و خواص تغذیه‌ای فوق العاده‌اش مشهوره، رایحه شیرین گرمسیری داره و در یک کلام، عطر و طعمش از قدیم‌الایام سلطانِ قلب‌هاست !

    همچنین اسانس انبه خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی عالی هم داره، به خاطر همین معمولاً در لوسیون‌ها استفاده می‌شه. انبه نه‌تنها به لایه‌برداری پوست کمک می‌کنه، بلکه قرمزیش رو هم از بین می‌بره ، منافذ رو مسدود می‌کنه و باعث احیای سلول‌های پوستی می‌شه که این روند، خودش تمام و کمال از چروک شدن پوست جلوگیری می‌کنه!

    اسانس خوراکی انبه به طور فوق العاده‌ای از اسیدهای چرب ضروری غنیه، ویتامین‌ها و مواد معدنی داره که برای حفظ سلامت مو و جلوگیری از ریزش اثربخشی زیادی دارن.

    این اسانس از اون‌جایی‌که با رایحه مرکبات تازه است درعین خوش طعمی، یک اثر آرامش‌بخش هم داره که حتی سخت‌ترین ماهیچه هارو آروم می‌کنه و به ذهن، فرصت استراحت از دغدغه‌های همیشگیِ روزمره رو می‌ده!

اسانس اسطوخودوس:

همون‌طوری که قبلا گفتیم، این اسانس طبیعی می‌تونه معجون آرامش در خواب باشه! علاوه‌براین، تنفس اسانس خوراکی و درمانی اسطخودوس به بهبود سردرد کمک می‌کنه، درحالی‌که استفاده موضعی ممکنه خارش و تورم ناشی از گازگرفتگی حشرات رو هم کم‌تر کنه.

اسانس گل سرخ:

وقتی رایحه شیرین گل سرخ استنشاق میشه، از اضطراب و استرس خبری نیست! همچنین خواص آنتی‌اکسیدانی اسانس خوراکی گل سرخ، به درمان آکنه هم کمک می‌کنه.

اضافه کردن اون به شربت خاکشیر یا شله زرد  و فرنی هم که گفتن نداره و شما خودتون سلطانشین J

اسانس پونه کوهی:

این اسانس ادویه‌دار خواص ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچی بی‌نظیری داره که ممکنه به درمان عفونت‌های باکتریایی، پسوریازیس و زگیل کمک کنه. ازطرفی خواص آنتی‌اکسیدانی قوی هم داره و علاج تب و بهبود علائم تنفسی هم محسوب می‌شه.

اسانس کشمش:

اسانس کشمش اسانس خوراکیِ پرطرفداریه .

یه منبع عالی از آهن، پتاسیم، آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های AوB که شما رو برای خرید اینترنتیاسانس خوراکی به‌شدت ترغیب می‌کنه.علاوه‌براین، کشمش در کارگاه‌های شیرینی‌پزی در مقیاس زیاد مورداستفاده قرار می‌گیره و استفاده از اون می‌تونه موفقیتی اقتصادی هم باشه. اونایی که این اواخر کشمش خریدن بهتر درک می‌کنن . اسانس خوراکی مویز، اسانسیه که از دانه‌های انگور استخراج می‌شه. وجود اسیدهای چرب امگا 6 و اضافه کردنش به رژیم غذایی، مزایای زیادی برای سلامتی داره.

اسانس کشمش التهاب رو کاهش می‌ده و همین باعث سرعت بخشیدن به روند بهبود زخم هم می‌شه. ازطرفی با جلوگیری از علائم پیری زودرس پوست مثل چین و چروک و محافظت دربرابر خشکی، مهر تایید محکمی برای خرید اسانس خوراکی محسوب می‌شه.

 

دستتو بزن اینجا و از اسانسها بیشتر بدون